Mazda3 2.0 G165 Revolution
Nije tajna da su nam Mazde drage. Razloga za to ima više, od dinamičnog izgleda, dobrih voznih svojstava, pouzdane mehanike pa do hrabrosti kojom Mazda predvodi trendove koje kasnije slijede i ostali.
U najatraktivnijoj crvenoj boji koju morate posebno platiti, „trojka“ je magnet za oči. Da ne bi bilo da je izgled jedino što vrijedi, pod poklopcem se nalazi trenutno najjači benzinski motor, dvolitraš od 165 KS. U skladu sa SkyActiv tehnologijom, karoserija je izrađena tako da bude što lakša, a opet da zadrži torzijsku krutost koja garantira dobra vozna, ali i sigurnosna svojstva. Tajna je u uporabi posebnih čelika iznimno visoke čvrstoće. To je pristup koji cijenimo, jer za razliku od većine, svaki slijedeći model Mazde je lakši od prethodnika, što znači da za iste performanse trebaju manji motori, a time je i potrošnja niža. Usputni benefit je bolje ponašanje na cesti, agilnost, kraći put kočenja itd.
Osim lijepog i sportskog izgleda, i unutrašnjost slijedi želje ambicioznijih vozača. Kokpit okrenut prema vozaču sa savršeno raspoređenim instrumentima, ručicom mjenjača na idealnom mjestu i vrlo kratkim hodovima te profiliranim sjedalima, „trojka“ je vozački stroj. Ne u smislu nekog MPS modela kojeg još uvijek priželjkujemo, već u smislu da je svaka vožnja užitak. Čak i oni kojima auti ne predstavljaju sve na svijetu priznaju da im je svaki trenutak u Mazdi3 čisti užitak.
Motor ima iznimno visoku kompresiju za benzinca, 14:1. Uz minimalna trenja unutar motora i drugim detaljima koji spadaju u SkyActiv filozofiju izrade motora, snaga koju razvija je 165 KS, što nije rekordna vrijednost, ali je solidna. Iako top model, ova „trojka“ nikako ne spada u jurilice. Ako želite izvući sve iz nje, morat ćete je i dobro „stisnuti“. Za ugodnu vožnju dovoljan je lagan pritisak na gas, ali ako želite prebrojati konjicu, onda ne smijete imati milosti. Držanje podloge u zavojima, upravljač koji je precizan i direktan te, ponavljamo, mjenjač čine je vozačkim strojem. Kada tome dodate i pouzdanost, atraktivnost i sve ostalo nabrojano, ne treba čuditi potražnja koja je diljem svijeta iznad svih očekivanja. Stoga se nemojte nadati popustima i pripremite se na dosta dugi rok isporuke.
Za Odlična vrijednost za uloženo, atraktivan izgled, dobra u vožnji, bogati paketi opreme
Protiv Za temperamentniju vožnju treba ju „stiskati“, dosta bučna u vožnji, od šuma vjetra do guma