Best buy – Jurilice
DO 200.000 KN
Ford Fiesta ST |
Naš izbor ST-2 |
Cijena 182.900 kn |
l/100 km CO2 138 g/km |
Za Izvanredno zabavna, konkurentna cijenom i troškovima održavanja. Najzabavniji mali auto. |
Protiv Nekima bi mogla biti prebučna i pretvrda u svakodnevnoj vožnji. |
Renault Clio R.S. |
Naš izbor 200 EDC |
Cijena 192.400 kn |
l/100 km 5,9 CO2 133 g/km |
Za Paprena verzija Clia kombinira dobru kontrolu naginjanja s odličnom trakcijom na izlasku iz zavoja. Vožnja je ugodna, čak i u sportskijoj Cup verziji. |
Protiv Morate ga pošteno gaziti da bi postao uzbudljiv. Ne postoji mogućnost ručnog mjenjača, a polugice su čudno pozicionirane. |
Peugeot 208 GTi |
Naš izbor 1.6 THP |
Cijena 161.428 kn |
l/100 km 6,0 CO2 125 g/km |
Za Ozbiljno brz ako ga držite u okretajima, a vožnja je za jednu jurilicu prilično udobna. Luksuzna kabina ima sportske detalje. |
Protiv Vozačka pozicija neće svakome odgovarati. Nedovoljno oštar u zavojima, a upravljač nekonzistentan. |
200.000 – 300.000 KN
Renault Megané R.S. |
Naš izbor 275 |
Cijena 230.900 kn |
l/100 km 7,5 CO2 174 g/km |
Za Ovaj Mégane ima dovoljno snage da otpuhne svoje konkurente na travu uz cestu. Pun je osjećaja, uravnoteženosti i preciznosti. |
Protiv Nije radikalan kako bi neki mogli očekivati od modela koji je prošao kroz ruke Renault Sporta. |
Volkswagen Golf GTI |
Naš izbor Performance |
Cijena 276.480 kn |
l/100 km 6,0 CO2 139 g/km |
Za Golf GTI sjedinjuje snažne performanse, agilnost, preciznu upravljivost s impresivnom finoćom u vožnji. Praktičan je za svakodnevno korištenje. |
Protiv Neki konkurenti su brži. GTI nije jeftin. Ne izgleda izražajno kao jeftiniji kućni konkurent Scirocco. |
Ford Focus ST |
Naš izbor ST-3 |
Cijena 253.900 kn |
l/100 km 7,2 CO2 169 g/km |
Za Vrlo snažan potisak u leđa. Brdo gripa i izvanredna kontrola naginjanja karoserije. |
Protiv Upravljač se čupa iz ruke prilikom jakog ubrzanja. |
IZNAD 300.000 KN
BMW Serije 1 |
Naš izbor M135i |
Cijena 388.571 kn |
l/100 km 8,0 CO2 188 g/km |
Za Zastrašujuće performanse uz izuzetno meku vožnju za nešto tako brzo. |
Protiv Neki kupci bi mogli poželjeti malo agresivniji izgled u skladu s performansama. |
Honda Civic Type-R |
Naš izbor 2.0T |
Cijena 360.000 kn |
l/100 km 7,3 CO2 170 g/km |
Za Prvi Type-R s turbo motorom. Najbrži kompakt na Nürburgringu, najbolji ručni mjenjač od svih. |
Protiv U R modu upotrebljiv samo na stazi zbog tvrdoće ovjesa. |
Subaru WRX STi |
Naš izbor 2.5 |
Cijena 458.464 kn |
l/100 km 10,4 CO2 242 g/km |
Za Puno snage iz karizmatičnog motora u kombinaciji s 4WD pogonom. Dovoljno je prostran. |
Protiv Obilje tvrde plastike u interijeru, dok su potrošnja i emisije CO2 više od konkurenata. Promjene brzina nisu osobito spretne i upravljač ne pruža dovoljno povratnih informacija. |