Mitsubishi L200

tekst: Goran Vrhovec

Prošli tjedan u okolici Ivanić Grada i cestama Moslavine imali smo prilike upoznati se iz prve ruke s modelima Mitsubishija za sljedeću godinu. Riječ je o još uvijek svježem i privlačnom Eclipse Crossu koji je i naše tržište dobro prihvatilo, update-anom izdanju iznimno važnog Outlander PHEV-a te glavnom novitetu, pick-upu L200.

I dok su na prva dva modela promjene minimalne, L200 je s novom, šestom generacijom doživio pravi preobražaj. U njegove mehaničke i terenske kvalitete nikada nije bilo sumnje, no iz iskustva s kupcima, odnosno razgovora i anketa provedenih kod posjetitelja salona doznalo se da su se neki odlučili za konkurentske modele ne zbog boljih svojstava, već zbog izgleda.

Očito je i u pick-up segmentu dizajn sve važnija karika u lancu odlučivanja o kupovini. Stoga su se u Mitsubishiju dobrano potrudili da iz lagano zaobljenih linija prethodnika stvore pravu zvjerku na kotačima kojoj ćete se vrlo vjerojatno maknuti kada ga vidite u retrovizoru. Linije su prepoznatljive iz nove Mitsubishi generacije, poput već spomenutog Eclipse Crossa i prednji dio zaista djeluje moćno, da ne kažemo zastrašujuće. Visina, ali i brojni kromirani dodaci odaju dojam monumentalnosti koji na svu sreću ima i podlogu u mehanici. Iako je od sada u ponudi samo dizelaš od 150 KS koji svoju snagu može isporučivati putem ručnog ili novog automatskog mjenjača sa šest stupnjeva, L200 i dalje je gospodar svih terena. Ali kao što se išlo na ruku kupcima koji su htjeli upečatljiviji dizajn, tako su i želje onih koji su htjeli udobniji interijer i ugodniju vožnju poslušane, što smo se uvjerili u vožnji.

Sada L200 u vožnji više djeluje kao neki luksuzni SUV nego utilitarni pick-up. Puno bolja zvučna izolacija te temeljito dorađen ovjes napravili su od njega pravu krstaricu kojom možete udobno ploviti bez da čujete motor ili neke druge nepoželjne zvukove koje smo navikli slušati u vozilima ove kategorije. U vožnji zanimljivom i pitoresknom testnom rutom uvjerili smo se da sve navedeno nije marketinški trik, već da se L200 stvarno pretvorio u ugodan i relaksirajući auto koji samo igrom slučaja ima takva terenska i teretna svojstva. A i potrošnja od 7,1 litre po lokalnim cestama pokazuje da mjenjač i motor sjajno surađuju pa bez obzira na sve samo ne idealna aerodinamička svojstva, potrošnja ne prelazi okvire normalnih automobila.

L200 dolazi u dvije izvedbe, kao CC (Club Cab) s dvoja glavna vrata i dvoja pomoćna za ulazak na stražnju klupu u Intense opremi te kao Double Cab s četiri vrata i pravim sjedalima straga u svim dostupnim opremama. Kao i obično, na CC se ne plaća PPMV pa ga se u toj, možemo reći radnoj izvedbi može dobiti za već 235.000 kn s PDV-om.

Luksuznije DC izvedbe opterećene su s PPMV-om u iznosu od 24.750 kn pa početni model DC Invite košta 249.000, a vrh ponude je rezerviran za Instyle s automatskim mjenjačem za koji treba izdvojiti 317.200 kn.