Toyota RAV4 2.0 D-4D 4×4 Elegant
S RAV-om je započeo veliki boom zabavnih SUV vozila. Danas je to puno ozbiljniji i praktičniji auto, ali još uvijek s vojskom vjernih sljedbenika. Ima nešto u japanskim markama što volimo. Često dizajnerski nisu remek djela, ali tko jednom proba, teško će se vratiti na bilo što drugo. Očito je da se desetljećima građen imidž neuništivih i nepokvarljivih automobila isplaćuje sa svakim novim modelom, pa tako ni RAV nije iznimka.
Prednji dio RAV-a jasno pokazuje pripadnost obitelji Toyote, a LED dnevna svjetla daju mu i taj toliko željeni dašak prestiža. Testirani model pokretao je najpoželjniji motor na našem tržištu, dvolitreni dizelaš od 124 KS.
Na naše zadovoljstvo, ali i zbog praktičnih razloga, ovaj put smo na testu imali verziju s pogonom na sve kotače, što nikako nije jeftina opcija (preko 3000 € doplate, ovisno o opremi koju odaberete), ali mišljenja smo da je to jedini pravi put za sve koji žele voziti SUV. Iako u razmišljanjima pri kupnji svakako treba voditi računa o financijama, mislimo da, ako je već donesena odluka o kupnji „terenca“, onda bi barem trebao imati pogon na sve kotače. Jer u uvjetima kiša kakve su padale ove godine, da ne govorimo o snijegu, osjećali bismo se kao da smo varali sami sebi birajući model s prednjim pogonom. I onda morate moliti susjeda da vas izgura kada zapnete na parkingu pokrivenim snijegom.
Zato RAV nudi i prave kvalitete obiteljskog automobila. S vrlo prostranom karoserijom, povišenom vozačkom pozicijom koja nudi dobru preglednost te kamerom za vožnju unatrag svaka će ga vozačica rado prigrliti. I otac obitelji rado će preuzeti kormilo i uživati u svakom kilometru ako nije jače vozački nastrojen. Ako je, svidjet će mu se upravljač, ali ne toliko i mjenjač puno predugih hodova. Snage u motoru ima više nego dovoljno, i to je samo još jedna potvrda da iskreno sumnjamo u podatke koje japanski proizvođači daju po pitanju snage. No, ne bunimo se, bilo bi puno gore da je obratno. Zato RAV može biti izrazito sposobna i štedljiva obiteljska krstarica kojom ćete na more ili skijanje stići sigurno i odmorno.
Iako cijena od 279.900 kn nije nimalo niska, dapače, uz pažljiviji odabir opreme može se prilično uštedjeti, što cijenu svodi u normalnije okvire. A zauzvrat dobivate solidan i pouzdan SUV koji će dugi niz godina držati svoju vrijednost.
Za Enormno puno prostora u kabini i prtljažniku, bogata oprema, dobar i štedljiv motor
Protiv Troškovi su nešto viši nego kod konkurencije, udobnost i dojam kvalitete bi morali biti bolji