Subaru predstavio XV za 2021.

Foto: Subaru

Najprodavaniji model tvrtke Subaru – model XV doživio je redizajn. Kao i obično, redizajn donosi novi izgled, ali i još više sadržaja.

Među novitetima modela Subaru XV MY21 ističe se dizajn, moderniziran bez značajnije promjene linija modela koje korisnici obožavaju. Glavni predmet redizajna bio je prednji dio automobila pa je tako izmijenjena prednja maska, novi je i naglašeniji dizajn branika i nakošeniji poklopac motora dodatno naglašavaju sportske linije.

Izmijenjen je i dizajn aluminijskih naplataka, koji se razlikuju ovisno o paketu opreme s 1,6-litrenim benzinskim motorom ili sustavom e-BOXER, Subaruovim pogonom nove generacije koji kombinira električnu jedinicu s dvije temeljne Subaru tehnologije: motorom BOXER i simetričnim pogonom na sva četiri kotača Symmetrical AWD.

Dodatne su i potpuno nove boje:

  • Lapis Blue Pearl, dostupna za 1,6-litrene benzinske verzije
  • Horizion Blue Pearl i Plasma Yellow Pearl za verzije e-BOXER

Tehnološka razina paketa opreme Style Xtra i Premium dodatno je unaprijeđena uvođenjem prednje kamere, nezamjenjivog elementa za sve one kojima su udobnost, jednostavnost vožnje i sigurnost za upravljačem razlog za kupnju opreme. Ta tehnologija uistinu olakšava i pojednostavljuje vožnju u svakodnevnim situacijama.

Verzije e-BOXER dodatno su obogaćene novim tehnologijama: X-Mode s dvama načinima rada, SI-Drive i e-Active Shift Control.

Sustav X-MODE unaprijeđen je i sada nudi mogućnost prilagodbe pogona različitim vremenskim uvjetima i uvjetima na cesti: način SNOW/DIRT savršen je za savladavanje skliskih površina prekrivenih snijegom, zemljom ili šljunkom dok je način D.SNOW/MUD idealan je za posebno zahtjevne ceste na kojima bi kotači mogli potpuno izgubiti kontakt s podlogom, primjerice u dubokom snijegu ili blatu.

SI-DRIVE, sustav upravljanja elektronikom vozila, omogućuje personalizaciju odgovora na naredbe vozača odabirom jednog od dvaju načina „Intelligent” ili „Sport”. Taj sustav, u kombinaciji sa sustavom Paddle Shiftna upravljaču koji omogućuje ručnu promjenu brzine, vožnju čini još zabavnijom.

Osim toga, u ponudi je prvi put i e-Active Shift Control koji se aktivira dok je vozilo u načinu SI-DRIVE Sport. Kada vozač, prije ulaska u zavoj, do kraja pritisne papučicu kočnice, simulira se prelazak u nižu brzinu s dvostrukim efektom povećanja kočenja motora u zavoju i lakšim izlaskom iz zavoja pomoću brzog ubrzanja koje omogućuje režim motora koji je već blizu režima maksimalnog okretnog momenta.

U ponudi su i dalje dva motora, osnovni benzinski 1.6 od 114 KS s CVT mjenjačem koji se može dobiti u opremama Pure, Style, Style Extra i Premium i za koje se cijene kreću od 206.530 kn, dok je drugi u ponudi već poznati hibridni model od dvije litre koji razvija 150 KS, a koji je dostupan u opremama Style, Style Extra i Premium te cijenama od 277.664 kn pa do 317.384 kn.