Stigao je novi Renault Koleos
Foto: Renault
Novi Koleos pridružuje se modelima Captur, Kadjar i Espace i zaokružuje Renaultovu ponudu crossovera luksuznim modelom s pogonom na četiri kotača.
Poput Espacea, Talismana i Talismana Grandtour, njegove braće iz D segmenta, novi Koleos pripada skupini luksuznih Renaultovih modela, što je vidljivo i u njegovom vanjskom izgledu. Sličnosti se nastavljaju u dizajnu prednjih i stražnjih svjetala s prepoznatljivim svjetlosnim potpisom izvedenim u Full LED tehnologiji.
Kad je riječ o unutrašnjosti novog Koleosa, Renault nije pristao na kompromise između udobnosti i izgleda. Njegove vanjske linije osmišljene su za najvišu razinu udobnosti svih petero putnika. Međuosovinski razmak jedan je od najvećih u klasi (2710 mm / ukupna duljina 4670 mm) i oslobađa rekordnu količinu prostora za putnike. Osim rekordne količine prostora u unutrašnjosti, ističe se i velikim prilagodljivim prtljažnikom i brojnim praktičnim rješenjima.
Dojam kvalitete u skladu je s onim što kupci očekuju od luksuznih SUV-ova i limuzina D segmenta, a postignut je uporabom robusnih, vrhunskih materijala. Unutrašnjost novog Koleosa iznimno je prozračna zahvaljujući velikom staklenom krovu koji se proteže preko stražnjih sjedala i koji se može otvoriti. Još jedna odlika dostojna premium modela jest i prednji držač za čaše koji može biti grijan ili hlađen. Posebna pozornost posvećena udobnosti i praktičnim rješenjima u unutrašnjosti.
Pripadnost novog Koleosa segmentu SUV-ova vidljiva je i u unutrašnjosti koja spaja profinjenost sa zaštitom putnika. Vozački je položaj 150 mm viši od onog u Talismanu, što osigurava izvrsnu vidljivost koju kupci SUV-ova posebno cijene.
Pogon ALL MODE 4×4 dostupan u novom Koleosu opremljen je tehnologijom koja je provjerena u milijunima vozila Alijanse Renault-Nissan prodanima diljem svijeta. Ovaj sustav pogona na sve kotače neprestano motri razinu prianjanja kako bi osigurao optimalnu vuču, bez obzira na uvjete. Za razliku od mnogih konkurenata, novi Koleos i dalje ima gumb koji vozaču omogućuje odabrati način prijenosa snage. Taj je gumb smješten lijevo od upravljača i omogućuje vozaču da na jednostavan način odabere neki od tri načina rada: 2WD, 4WD AUTO ili ekskluzivni 4WD LOCK.
Paleta motora i mjenjača novog Koleosa sastavljena je u skladu s potrebama i očekivanjima europskih kupaca. Ponudu čine dva dizelska motora snage 130, odnosno 170 KS. Njegova iznimno učinkovita konstrukcija smanjenog obujma (kvadratna arhitektura, turbopunjač) rezultat je stručnosti koju je Renault stekao sudjelovanjem u automobilističkim utrkama, a posebno u Formuli 1.
Motor 2.0 dCi najsnažniji je motor dostupan u novom Koleosu. Četverocilindarski motor sa 16 ventila opremljen je turbopunjačem promjenjive geometrije, vodom za ubrizgavanje goriva pod pritiskom od 1600 bara i piezo-električnim ubrizgavanjem.
Osnovna inačica opremljena je Bluetooth audiosustavom s 4,2-inčnim (11-cm) vodoravno postavljenim zaslonom. Novi Koleos već je od druge razine opreme opremljen multimedijskim sustavom R-LINK 2. Taj povezani tablet dostupan je u čitavoj paleti luksuznih Renaultovih modela i zahvaljujući brojnim odlikama omogućuje upravljanje većinom funkcija vozila, kao što su multimedijski sadržaji, navigacija, telefoniranje slobodnih ruku, radio i sustavi za pomoć u vožnji.
Bose i Renault surađuju od 2008. kako bi osmislili i ugodili vrhunske audiosustave za Renaultove luksuzne modele. Kako bi postigao iznimnu razinu kvalitete zvuka u novom Koleosu, Bose je razvio poseban sustav koji u obzir uzima akustičke osobine unutrašnjosti. Sustav se sastoji od 13 vrhunskih zvučnika.
Novi Koleos istodobno je i luksuzni i obiteljski SUV. Prepun je praktičnih rješenja i domišljate opreme osmišljenih da korisnicima olakšaju život te brojne opreme prilagođene klimatskim uvjetima u skladu s regijom u kojoj se automobil prodaje.
Novi Koleos oslanja se na Renaultovo golemo iskustvo u području pasivne sigurnosti i cilja na najviše rezultate u neovisnim NCAP-ovim testiranjima. Kad je riječ o aktivnoj sigurnosti, bogatu serijsku opremu novog Koleosa – nadzor proklizavanja, elektronička kontrola stabilnosti (ESC) najnovije generacije, elektronička raspodjela sile kočenja i pomoć pri kretanju na uzbrdici upotpunjuju najnapredniji sustavi za pomoć u vožnji. Njima se može upravljati putem zaslona sustava R-LINK 2.
Za kraj spomenimo i cijene. Novi Renault Koleos dostupan je u tri razine opreme (Zen, Intens i Initial Paris) od kojih ćete za početni Zen Energy dCi 130 trebati izdvojiti 219.900 kn. Vrh ponude čini Initial Paris Energy dCi 175 4WD X-Tronic s cijenom od 339.900 kn.