Porsche upotpunio gamu Taycana

Foto: Porsche

Porscheov 100% električni model Taycan dobio je i četvrtu varijantu motorizacije.

Riječ je o početnom modelu u ponudi kojeg pokreće motor najveće snage 380 KS (ili pri overboostu 408 KS), koji za razliku od ostalih, snažnijih Taycana pokreće samo stražnje kotače. Sve navedeno je dovoljno za ubrzanje od 0-100 km/h za 5.4 sekunde i maksimalnih 230 km/h. Ako se uzme Performance baterija i uključi Launch Control, Taycan će izvući i punih 476 KS te 357 Nm.

Do sada je Taycan bio u ponudi s pogonom na sve kotače i to 4S s motorom (ili bolje reći motorima) od 530 KS uz overboost, kojem do „stotke“ treba točno 4 sekunde, a potegnut će do 250 km/h. Ako se uzme Performance Plus baterija, snaga se podiže na 571 KS.

Iznad njega je model Turbo koji razvija ukupno 680 KS uz overboost te 850 Nm okretnog momenta. Sve to je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za svega 3.2 sekunde te 260 km/h. Ako pak morate imati top model, za vas je Turbo S o kojem ste mogli nedavno čitati i u našem testu.

Njegovih teško pojmljivih 761 KS ako uključite Launch Control doslovno će vas lansirati do „stotke“ za 2.8 sekundi, dok ćete do 200 km/h stići za manje od 11 sekundi. Ubrzanje prestaje tek pri 260 km/h. Ovim zastrašujućim ubrzanjima najviše doprinosi nevjerojatan okretni moment od čak 1050 Nm.

Ako ponekad morate izaći s asfalta, odnedavno je u ponudi i Taycan Cross Turismo. S identičnim pogonskim strojevima kao i normalni Taycani (samo bez baznog Taycana, jer sve izvedbe CT-a imaju pogon na sve kotače), Cross Turismo kao Shooting Brake nudi sve draži vožnje Porsche na struju, ali s dodatnim mogućnostima poput veće praktičnosti te svakako bolje prohodnosti po lošijim podlogama.

Sa snagama koje idu od 476 KS u Taycanu CT 4, pa sve do maksimalnih 761 KS u CT Turbo S izvedbi, sigurno se nikada nećete osjetiti podmotorizirani.

Niže možete vidjeti pregled početnih cijena trenutno dostupnih izvedbi Taycana sa svim našim davanjima.