Peugeot 3008

SUV-ovi vladaju svijetom. Možda se ova izjava čini pretjeranom, no otkada znamo za njih iz godine u godinu raste njihova popularnost, bez obzira na veličinu koju trebate/želite/možete si priuštiti.

Trend koji je krenuo iz Amerike snažno je zahvatio Europu i nema više nijednog europskog proizvođača da nema i po nekoliko SUV-ova u svojoj ponudi. Peugeot je prvi put zakoračio u taj segment s 4007 koji je nastao u suradnji s Mitsubishijem, dok je prvi 3008 više naginjao obiteljskom jednovolumenu. Vremena su se ipak promijenila i nova generacija 3008 pravi je SUV, i to samo jedan od nekoliko koji su ili će uskoro uslijediti iz Peugeotovih dizajnerskih i inženjerskih radionica.

Nesumnjivo atraktivan model nosi sve dizajnerske značajke novih Peugeota. Vrlo agresivan prednji dio već nam je poznat s drugih modela, no glavna novina je stražnji dio sa svojim karakterističnim svjetlima koja podsjećaju na kandže. Uz pametan odabir kontrasta s bojama nedvojbeno je da je 3008 atraktivan bez obzira na kut iz kojeg ga gledate.

novi_peugeot_3008_2

Ovakav moderan izgled nastavlja se i u unutrašnjosti. Minijaturni volan također nam je poznat iz drugih modela, ali sada ima samo dvije ravne prečke što omogućava bolju preglednost instrumenata u svim situacijama. Pravi noviteti iCockpita vide se na središnjoj konzoli. Velik dodirni zaslon od 8’’ služi kao tablet postavljen u središtu armaturne ploče i opremljen je vrhunskom tehnologijom za reaktivniju i praktičniju upotrebu. Uz njega se nalazi šest prekidača koji podsjećaju na klavirske tipke, vrlo su elegantni i omogućuju izravan i stalan pristup glavnim funkcijama za udobnost: radiju, klima uređaju, navigaciji, postavkama vozila, telefonu i mobilnim aplikacijama.

Na instrumentnoj ploči u visini očiju prikazuje se digitalna slika visoke razlučivosti, dijagonale 12,3’’ i futurističkih grafičkih elemenata. Može se u potpunosti personalizirati te objedinjuje sve što vozač želi imati izravno u svom vidnom polju. Pet različitih načina prikaza koji se mijenjaju kotačićem na upravljaču omogućuju vozaču da po želji oblikuje instrumentnu ploču.

novi_peugeot_3008_4

U cijeloj kabini vidljiv je trud da se boljim materijalima podigne dojam za vozača i putnike, što je u skladu s Peugeotovim nastojanjem da se izdigne u nešto viši cjenovni razred svojim novim proizvodima. Kao još jedan dokaz tome je svakako i novi audio sustav marke Focal koji je dostupan uz nadoplatu od 8.000 kn. Ugledni Francuski proizvođač Hi-Fi sustava po prvi puta se uključio u automobilski audio. S 10 zvučnika i 515W snage uz mnoge inovativne tehnologije audio sladokuscima omogućio je prepoznatljiv Focal zvučni doživljaj svaki puta kada se uđe u auto.

novi_peugeot_3008_3

Što se tiče motora, novi 3008 nudi gamu motora usklađenih s normom Euro 6.1 koji su iznimno ekonomični, bilo da je riječ o benzinskim ili dizel motorima.

Svi benzinci su „Best in Class” u pripadajućim kategorijama snage! Motor 1,2L PureTech 130 S&S ispušta 115 g/km CO2, dok 1.6L THP 165 S&S s mjenjačem EAT6 ispušta samo 129 g/km CO2. U gami su dostupne 3 verzije:

  • 1.2L PureTech 130 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem u standardnoj izvedbi i izvedbi s vrlo niskom potrošnjom
  • 1.2L PureTech 130 S&S s mjenjačem EAT6 automatikom
  • 1.6L THP 165 S&S s mjenjačem EAT6 automatikom

novi_peugeot_3008_1

Kod dizelskih motora tehnologija BlueHDi omogućuje emisije u rasponu između 100 i 121 g/km CO2 za snagu od 100, 120 i 150 KS. Motori 1.6L BlueHDi i 2.0L BlueHDi također su među najboljima na tržištu.

  • 1.6L Blue HDi 100 S&S sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem
  • 1.6L PureTech 120 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem u standardnoj izvedbi i izvedbi s vrlo niskom potrošnjom
  • 1.6L BlueHDi 120 S&S s mjenjačem EAT6 automatikom
  • 2.0L BlueHDi 150 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem
  • 2.0L BlueHDi 180 S&S s mjenjačem EAT6 automatikom

CJENIK

novi_peugeot_3008_boje

Prodaja je krenula, a na danima otvorenih vrata 18.11. svi će moći isprobati 3008 iz prve ruke. Svakako treba reći da 3008 dolazi s četverogodišnjim jamstvom za miran san novih vlasnika.