Panda slavi 40 rođendan!
Foto: Fiat

Tijekom godina FIAT Panda je stekla reputaciju automobila za svaku priliku na temelju svoje svestrane i vrlo funkcionalne prirode, čineći ju pogodnim za najširi spektar uporabe i najrazličitije avanture.
Kupci koji su joj odani 40 godina, Pandu cijene zbog njene kompaktnosti, karaktera, pristupačnosti i zabave – mnogih prednosti, koje nudi ovaj mali automobil.
Kako bi saznao više o stvaranju svih pametnih rješenja koja su postigla takav uspjeh u svoje tri generacije, Luca Napolitano, voditelj marki Fiat, Lancia i Abarth za EMEA regiju, otputovao je u Heritage Hub u Mirafiori na razgovor s Robertom Giolitom, voditeljem odjela EMEA Heritage.
U ovom videu vraćamo se korak unatrag u prošlost kako bismo zajedno otkrili zašto se Panda proslavila kao automobil „pametnih rješenja“, objašnjava Luca Napolitano. Iz generacije u generaciju, gradski automobil marke Fiat oduvijek je znao impresionirati svojim originalnim značajkama, zamišljenim i dizajniranim za pružanje ugodne atmosfere u putničkoj kabini, i koje su u idealnoj ravnoteži između forme i funkcije.
Modularna sjedala, vrata prtljažnika i ravan prtljažni prostor samo su neka od „pametnih rješenja“ koja su Pandi donijela tako zvučan uspjeh. Uspjeh u svakom pogledu: Fiat Panda najprodavaniji je automobil na talijanskom tržištu, a s Fiatom 500 u Europi natječe se za vodeću poziciju u segmentu malih gradskih automobila. Često kažemo da je Panda funkcionalna ikona marke, Fiatov najracionalniji, najpristupačniji i najdemokratskiji automobil, i sada možemo razumjeti zašto.
Prostranost, kompaktnost, karakter, svestranost, pristupačnost, zabava i funkcionalnost ono su što ljudi traže u automobilu. Panda ima sve to, pa i više. – kaže Roberto Giolito. Na primjer, savršeno dizajniran pretinac na nadzornoj ploči današnje Pande. Koliko god je složen iz perspektive dizajna, vrlo je jednostavan za upotrebu. A što možemo reći o prozorima? Omogućuju stalni pogled od 360 °, zahvaljujući još jednom „pametnom rješenju“: stražnjim svjetlima. Ovih dana čujemo puno o autonomnoj vožnji, ali Panda već godinama nudi “nadzor mrtvog kuta”. Jedina je razlika što je analogan.
Važno je napomenuti da je Panda bila prvi gradski automobil s kočenjem u nuždi, prva s držačem pametnog telefona Cradle, s Waze navigacijom ugrađenom u aplikaciju Panda UConnect – i usmjerena na multimediju. Najnovija inovacija je paket D-Fence iz asortimana dodatne opreme Mopar, koji uključuje filtar putničkog prostora visokih performansi, pročistač zraka i UV lampu, koja eliminira do 99 % bakterija u vozilu. I ne zaboravimo da je Panda bila prvi mali gradski automobil koji je pružio mobilnu pristupnu točku s ugrađenim Wi-Fi Windom i pružio povezanost svim putnicima.
To je tajna uspjeha modela Panda: suvremeni automobil, koji iz generacije u generaciju ide u korak s vremenom. Automobil koji je dao slobodu kretanja cijeloj obitelji i uvijek ju pozitivno iznenadio, dostupan je i u verziji Panda Micro Hybrid. Novi model zapravo nudi sve blagodati učinkovitog, kompaktnog, laganog i pristupačnog hibridnog pogonskog sklopa. Ukratko, izvrsno rješenje za gradski automobil koji je savršeno u skladu s pristupom Fiata, sve održivijeg pionira tehnologije i inovatora u mobilnosti u posljednjih 120 godina.