Novi Renault Clio
Foto: Renault
Dvadeset šest godina nakon predstavljanja prve generacije i 13 milijuna prodanih primjeraka, Renault je obnovio svoj bestseller i predstavio novi Clio.
Clio četvrte generacije premijerno uvodi Renaultov novi dizajnerski identitet. Svjetlosnim potpisom izvedenim u full LED tehnologiji, a u određenim inačicama i dnevnim svjetlima u obliku slova C, novi Clio osvježio je Renaultov vizualni doživljaj. Nova je prednja maska na kojoj se ističe Renaultov logotip te širi usisnik zraka koji prednjem kraju daje suvremeniji izgled. Straga je izmijenjen odbojnik koji sada izgleda robusnije. U ponudi su i četiri nove boje te još bogatiji program personalizacije.
U izradi se koriste materijali do sada rezervirani za top modele Renaulta. Sve su presvlake potpuno nove, a posebna je pažnja posvećena detaljima u kabini koje gledamo i dodirujemo. Kromirani detalji više nisu sjajni nego mat i cjelokupan je dojam bitno profinjeniji.
U ponudi je i jedan novi dizelski motor, 1.5 dCi od 110 KS koji znamo iz Meganéa, dok je kod benzinaca u ponudu stigao TCe od 120 KS koji ima ručni mjenjač sa šest stupnjeva. Sada je u ponudi 11 kombinacija motora i mjenjača, što je jedna od najbogatijih ponuda motora u ovoj klasi.
Kupci mogu birati jedan od tri umrežena multimedijska sustava: Media Nav Evolution, Renault R-Link Evolution ili novi pametni sustav R&Go dostupan u svim razinama opreme. Novi Clio prvi je Renault B-segmenta koji nudi Bose kvalitetu zvuka, a bogata ponuda sustava za pomoć u vožnji automobil čini još prilagodljivijim i okretnijim.
Uz stražnje parkirne senzore novi Clio, ovisno o inačici, nudi i prednje parkirne senzore i kameru za vožnju unatrag. Sustav Easy Park Assist, dostupan u bogatije opremljenim inačicama, vozaču omogućuje da parkiranje prepusti automobilu.
Novi Renault Clio na hrvatsko tržište stiže u rujnu.