Novi Peugeot 3008

Foto: Peugeot

Novi Peugeot 3008 napokon je otkriven. Taj dugo iščekivani model osvaja tržište SUV vozila segmenta C, kategorije vozila koja je u punom razvoju u svim dijelovima svijeta.

Bilo da je riječ o spektakularnom Peugeot i-Cockpit® najnovije generacije, iznimno zanosnom dizajnu, optimiranoj učinkovitoj konstrukciji, tehnološki naprednoj opremi, novi SUV Peugeot 3008 želi se ponajprije nametnuti kao veliki igrač. On će biti predvodnik nove game SUV vozila marke Peugeot na globalnoj razini. Novi SUV Peugeot 3008 bit će zvijezda štanda marke Peugeot na sljedećem Salonu automobila u Parizu gdje će se napokon predstaviti publici prije svjetskog lansiranja.

Već nekoliko godina naglo se širi tržište SUV vozila u svim segmentima. U Europi, u segmentu C, koji je sve značajniji i sve raznolikiji, prodaja SUV vozila umnožila se 2,5 puta od 2009., kada je lansirana prva generacija modela Peugeot 3008. Ako se uzmu u obzir svi segmenti, sada u Europi svaki deseti automobil pripada obitelji SUV-ova.

Svi su proizvođači to shvatili i sada je svjetska ponuda doista bogata. Međutim, iskustvo vožnje u SUV-ovima rijetko je na visini tih težnji. Stoga je izazov za Peugeot vrlo velik: nije cilj samo usvojiti sva obilježja segmenta, nego ponajprije ponuditi nevjerojatno ujednačen, suvremen, elegantan i inteligentan spoj elemenata.

Uz novi Peugeot 3008, marka želi ponajprije zauzeti važno mjesto u segmentu C SUV uz iznimno poželjnu ponudu dostojnu njezina najboljeg znanja i umijeća te u skladu sa strategijom uspona u viši cjenovni razred. A taj se uspon najprije ostvaruje time što se u vozila serijski ugrađuje novi Peugeot i-Cockpit®.

Kada uđete u novi SUV Peugeot 3008, kao da ste ušli u neki drugi svijet, pun iznenađenja, originalan i visoke kvalitete. Pogled odmah privlači spektakularna, gotovo futuristička armaturna ploča. Upravljač je još kompaktniji i redizajniran je uz obruč s dvama ravnim dijelovima, što omogućuje bolje držanje i još više oslobađa vidno polje i prostor za noge vozača. Pozornost posvećena odabiru materijala i detaljima – obruč presvučen vrhunskom kožom od druge razine opreme, kromirani umetci, sjajni crni ukrasi – daju mu visoku razinu vidljive kvalitete i privlačnosti.

Velik dodirni zaslon od 8’’ služi kao tablet postavljen u središtu armaturne ploče i opremljen je vrhunskom tehnologijom. Uz njega se nalazi šest prekidača koji podsjećaju na klavirske tipke, vrlo su elegantni i omogućuju izravan i stalan pristup glavnim funkcijama za udobnost: radiju, klima uređaju, navigaciji, postavkama vozila, telefonu i mobilnim aplikacijama.

Na instrumentnoj ploči u visini očiju prikazuje se digitalna slika visoke razlučivosti. Pet različitih načina prikaza koji se mijenjaju kotačićem na upravljaču omogućuju vozaču da po želji oblikuje instrumentnu ploču.

Novi Peugeot 3008 na prvi pogled ostavlja dojam i iznenađuje svojim snažnim izrazom. Njegov je izgled smion, pročišćen i jasan: to je SUV. Vozilo ponajprije odiše osjećajem sklada, savršene ravnoteže oblika, istinske umjerenosti. Dizajn je nadahnut sjajnom kreativnošću njegovih dizajnera. Svakoga tko iz bilo kojeg kuta pogleda novi SUV Peugeot 3008, najprije zapanji dojam visokokvalitetnog rada i vidljiva visoka razina završne obrade. Mnogi elementi pridonose tom ukupnom dojmu: istančano prilagođeni elementi, kromirani ukrasi odmjereno raspoređeni oko cijelog vozila, dvobojna karoserija itd. Rezultat je prava ljepota, odmjerenost i profinjenost. Tim izgledom vozilo postaje najmoderniji SUV na tržištu.

Zahvaljujući novoj platformi EMP2 i priznatim voznim svojstvima, novi Peugeot 3008 pravi je spoj udobnosti i sasvim jedinstvenog ponašanja na cesti u segmentu C SUV. Novi Peugeot 3008 istinski je SUV, ali prije svega to je pravi Peugeot! Baš kao SUV, pokazuje izvrsne sposobnosti da napusti utabane staze, osobito zahvaljujući sustavu Advanced Grip Control.

Bilo da ima benzinski ili dizelski motor, novi SUV Peugeot 3008 nudi gamu motora usklađenih s normom Euro6.1 koji su učinkoviti i iznimno ekonomični.
Stoga su svi benzinski motori „Best in Class” u pripadajućim kategorijama snage! Motor 1,2L PureTech 130 S&S ispušta 115 g/km CO2, dok 1.6L THP 165 S&S s mjenjačem EAT6 ispušta samo 129 g/km CO2. U gami su dostupna 4 modela motora:

  • 1.2L PureTech 130 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem u standardnoj izvedbi i izvedbi s vrlo niskom potrošnjom
  • 1.2L PureTech 130 S&S s mjenjačem EAT6
  • 1.6L THP 165 S&S s mjenjačem EAT6

Kod dizelskih motora tehnologija BlueHDi omogućuje emisije u rasponu između 100 i 121 g/km CO2 za snagu od 100, 120 i 150 KS. Motori 1.6L BlueHDi i 2.0L BlueHDi također su među najboljima na tržištu.

  • 1.6L Blue HDi 100 S&S sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem,
  • 1.6L PureTech 120 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem u standardnoj izvedbi i izvedbi s vrlo niskom potrošnjom,
  • 1.6L BlueHDi 120 S&S s mjenjačem EAT6,
  • 2.0L BlueHDi 150 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem,
  • 2.0L BlueHDi 180 S&S s mjenjačem EAT6.

Novi Peugeot 3008 proizveden je u pogonu u Sochauxu, a svi pogonski sklopovi dobavljaju se iz francuskih tvornica Trémery i Douvrin. Zato će taj model od lansiranja nositi oznaku „Origine France Garantie”.

Novi Peugeot 3008 prvi je puta predstavljen javnosti na Salonu automobila u Parizu 2016., a njegova međunarodna prodaja započet će krajem listopada na hrvatskom tržištu.