Novi Peugeot 208

Foto: Peugeot

Novi Peugeot 208 ističe svoju mladolikost energijom, spontanošću i vrijednostima marke Peugeot: učinkovitost, stav i emocije.

Njegov atletski izgled ističe se sportskim, živahnim i šarmantnim linijama koje nude obećavajući potencijal. Pažljivo osmišljen i kvalitetan dizajn pružaju mu vrhunski izgled koji se savršeno uklapa u uspon u višu klasu marke Peugeot. Novi Peugeot 208 pravi je predstavnik segmenta B čime pridonosi onomu na čemu se temelji današnji uspjeh game Peugeot: potvrda statusa na temelju dizajna i razlikovanje od konkurencije na temelju inovacija i tehnologije.

CMP/e-CMP – modularna platforma za veću učinkovitost

Novi Peugeot 208 temelji se na najnovijoj generaciji platforme Grupe PSA: CMP (Common Modular Platform). Namijenjena segmentima B i C, ova nova osnova za vozila upotpunjuje platformu EMP2 (Efficient Modular Platform). Kao što joj već ime daje naslutiti, platforma CMP može se prilagoditi u pogledu dimenzija i motorizacija. Obuhvaća sve vrste pogona te će kupcima omogućiti odabir njihova preferiranog tipa pogonskog sklopa, bez obzira na to žele li termički (benzinski ili dizelski) ili električni motor.

Ekonomičnost je bila ključna riječ tijekom cjelokupne faze razvoja. Ova platforma pomaže ograničiti emisije CO2 novog Peugeot 208 zahvaljujući:

  • smanjenju težine (30 kg manje u usporedbi s platformom F1),
  • poboljšanoj aerodinamici (ravna podnica vozila, elektronički upravljani otvori za zrak),
  • smanjenom otporu pri kotrljanju (gume klase A, smanjeno trenje),
  • optimizaciji pogonskog sklopa (optimizirana izlazna snaga, smanjeno mehaničko trenje, proširenje game mjenjača i optimizacija sustava Stop & Start).

Platforma CMP također osigurava veću razinu udobnosti i sigurnosti:

  • veći akustički i toplinski komfor u vozilu, manje razine vibracija,
  • sustavi pomoći u vožnji koji su inače rezervirani za više tržišne segmente i u potpunosti novi u B segmentu.

Novi Peugeot 208 može se opremiti cijelim nizom revolucionarnih benzinskih i dizelskih motora usklađenih sa standardom EURO 6.d. Jedinstvena je ponuda u segmentu B ta što su PureTech 100 i 130 dostupni s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8.

Benzin, 1,2l 3-cilindarski motori:

  • PureTech 75 S&S BVM5
  • PureTech 100 S&S BVM6 ili EAT8
  • PureTech 130 S&S EAT8.

 Dizel, 1,5l 4-cilindarski motor:

  • BlueHDi 100 S&S BVM6.

Peugeot 208 u salone stiže u prosincu, dok će e-208 stići nešto kasnije, u proljeće sljedeće godine.