Novi Citroën C3

Foto: Citroën

Citroën upravo lansira na hrvatsko tržište novi C3, nasljednika treće generacije C3. Modernog izgleda koji daje dojam zaštićenosti, ne nalikuje nijednom drugom vozilu u svom segmentu. Ističe se svojom jedinstvenom osobnošću i nenadmašnom razinom udobnosti.

Novi C3 dodatno se ističe svojom izuzetnošću zahvaljujući sljedećim obilježjima:

  • novom identitetu marke Citroën: moćan izgled prednjeg dijela vozila u kojem se odražava novi potpis marke nadahnut posljednjim konceptnim vozilima i koji je opremljen novim LED svjetlima;
  • više mogućnosti personalizacije zahvaljujući 97 mogućih kombinacija vanjskog izgleda, a tu su i tri jedinstvene krovne naljepnice, nova vrsta naplataka i tri mogućnosti unutarnjeg uređenja od čega su dvije sasvim nove;
  • novi dizajn elemenata Airbump®, vizualnog potpisa Marke;
  • potpuno nova razina udobnosti u vozilu postignuta je zahvaljujući činjenici da su po prvi puta u ovom segmentu ugrađena nova sjedala Advanced Comfort koja se obično pojavljuju samo u višim klasama

Ta su prostrana sjedala, u kojima se putnici osjećaju gotovo kao da sjede u naslonjaču u dnevnom boravku, iznimno vizualno i fizički udobna a imaju podstavljene obloge s grafičkim efektom koje daju dobru potporu u lumbalnom dijelu (podesivo na vozačevom sjedalu). Sjedala su podesiva po visini. Već na prvi dodir, udobnije sjedanje može se osjetiti zahvaljujući podebljanoj pjeni ispod tkanine na površini sjedala (pjena od 2 do 15 mm) za prvoklasnu mekoću. Tijekom vožnje, novi C3 putnicima pruža najvišu razinu potpore u lumbalnom dijelu na sredini sjedala za veću udobnost u vožnji.  Tu je i 12 mogućih tehnoloških rješenja za pomoć u vožnji i brojne internetske usluge: Connect Assist za pružanje pomoći na cesti/hitne slučajeve, Connect Nav i pripadajući dodirni zaslon od 7’’ i Connect Play koji služi poput produžetka pametnog telefona. Tehnička oprema odgovara zahtjevima modernog života i olakšava svakodnevicu (Connect usluge trenutno nisu dostupne u HR).

Zahvaljujući svojim učinkovitim motorima s unutarnjim izgaranjem koji su u skladu s normom Euro 6 i koji sjedinjuju bolje performanse i niske emisije, Novi C3 spreman je za najnovije zahtjeve po pitanju emisija ispušnih plinova.

S gotovo 4,5 milijuna izrađenih primjeraka od njegove pojave na tržištu, C3 je najprodavaniji model iz game Citroën koji je krajem prosinca 2019. bio među pet najprodavanijih vozila u Europi u segmentu B i treće najprodavanije vozilo u Francuskoj. To karizmatično i šarmantno vozilo nastavlja svoj pohod u vrlo konkurentnom segmentu ističući svoj jedinstveni dizajn, vrlo poseban karakter i udobnost karakterističnu za Citroën. Model koji je 2016. uzdignuo marku na novu razinu otada je uspio privući više od 850.000 kupaca širom svijeta. Uspješna formula „Inspired by You” i dalje za cilj ima privući mlade kreativce vedrog duha koji žive u gradskim i prigradskim područjima koji su u stalnom pokretu. Međutim, ona nastavlja privlačiti i poslovne korisnike. U tom je kontekstu zabilježeno da se broj registriranih vozila C3 za osobnu i poslovnu namjenu povećao za 12,6 % u 2019. godini. Takvim se razvojem situacije dodatno naglašava želja marke Citroën da „ne bude ista kao i svi drugi”.

Ukratko, Novi C3 najprilagodljivija je i najudobnija limuzina s jedinstvenim karakterom na tržištu.

Novi C3 dostupan je na hrvatskom tržištu od 2. studenog 2020.