Novi Bentley Continental GT
Foto/video: Bentley Motors
Jučer je u Creweu Bentley objavio detalje svojeg novog Continentala GT. Treća generacija najprodavanijeg Bentleya kombinira usredotočenost na performanse s luksuzom ručne izrade i najmodernije tehnologije kako bi proizveli najbolji Grand Tourer na svijetu. Od 2003. kada je predstavljen, Continental GT proizveden je u 66.000 primjeraka.
Po riječima Wolfganga Dürheimera, predsjednika i CEO-a: Bentley je skoro sto godina na samom vrhu u segmentu luksuznih GT-a. Nova, treća po redu generacija Continentala GT predstavlja vrh naših dizajnerskih, ali i tehničkih dostignuća te pokazuje slijedeći korak na našem putu. Vodeći smo u svijetu po pitanju luksuzne vožnje, naši proizvodi i usluge definiraju pojam luksuza u današnjem auto svijetu.
Srce novog Continentala GT je potpuno nova, usavršena izvedba šestlitarskog W12 TSI bi-turbo motora od 635 KS i 900 Nm, koji je po prvi put uparen s automatskim osambrzinskim mjenjačem s dvije spojke za brže i efikasnije izmjene te poboljšanu ekonomičnost. Zahvaljujući svemu navedenom, i po prvi puta Sport Launch modu, novi Continental GT do stotke stiže za 3.7 sekundi, a ubrzanje prestaje tek pri 333 km/h. Najveća brzina postiže se u šestom stupnju prijenosa, dok su sedmi i osmi namijenjeni krstarenju po autocestama uz nisku potrošnju. Od sada i W12 motor ima mogućnost gašenja šest cilindara kada nema potrebe za punom snagom motora, čime dodatno smanjuje potrošnju i emisiju CO2 koja sada iznosi 278 g/km, odnosno 16% manje nego u prijašnjoj izvedbi.
Continental je narastao za 135 mm u duljinu pa je tako i kabina profitirala, odnosno najviše oni koji će se voziti na stražnjim sjedalima. Iz iskustva znamo da su se straga mogle voziti i dvije odrasle osobe, ali samo na kratke ture gradom, no sada bi i to trebalo biti puno ugodnije mjesto za boravak. Novi je i ovjes. Inteligentni Dynamic Ride System zračni ovjes koji je upravljan elektronski te osigurava odlično ponašanje ovog brzog Grand Tourera u svim situacijama, uz izuzetnu stabilnost i agilnost poslovično ne baš laganog vozila. Nudi četiri moda – Comfort, Sport, Bentley i vlastiti u kojem vlasnik može složiti sve parametre po svom ukusu, no u Creweu tvrde da je upravo Bentley mod idealan za novi Continental GT. Standardni kotači veličine su 21“, a uz doplatu se dobiju 22“.
Ako vas više interesira infotainment, Bentley je uspio uskladiti tradiciju s novim kretanjima. Dok miruje, Continental nudi obilje drva i kože gdje god vam oko seže, no kada ga upalite iz središnje konzole izviri veliki 12.3“ ekran Retina kvalitete preko kojeg se upravlja kompletnim MMI sustavom kojeg možete konfigurirati prema vlastitim preferencijama. Bentley Rotating Display otkriva i tri analogna okrugla instrumenta koji pokazuju vanjsku temperaturu, kronometar i kompas.
Za ljubitelje glazbe, Bentley nastavlja suradnju s egzotičnim britanskim Naimom pa se tako nudi opcija ugradnje 2.200 W sustava od 18 zvučnika koji pretvara vaš Bentley u koncertnu dvoranu. O bezbrojnim mogućnostima personalizacije u Mulliner izvedbi bolje da ni ne počinjemo, jer 156.000 GBP koliko Bentley traži za Conti nikada nije kraj za nove vlasnike koji nerijetko nakrcaju još 50-70.000 GBP dodataka da bi novi Bentley bio baš po njihovom ukusu.