Nova Toyota Corolla
Foto: Toyota
Za 50. rođendan najprodavanijeg modela u povijesti, Toyota je pripremila obnovljenu verziju Corolle.
Riječ je o 11. generaciji ovog popularnog modela kojeg karakterizira moderan izgled i poboljšana kvaliteta materijala u unutrašnjosti. Kao što je to uobičajeno, poboljšani su i sigurnosni sustavi te ugrađen Toyota Safety Sense sustav. Radi se o skupu sustava koji pomoću lasera i kamera prate događanja u prometu i na taj način procjenjuje i smanjuje mogućnost sudara, ili barem umanjuje posljedice eventualne nezgode. Tu zajednički djeluju sustavi poput upozorenja od nenamjernog prelaska u drugu traku, upozorenja prije sudara (koje zvučnim upozorenjem javlja o potencijalnom naletu na drugi auto sve do kočenja u nuždi), čitanja prometnih znakova i automatskih dugih svjetla.
Dok su izmjene izvana uglavnom kozmetičke prirode, u kabini se vidi osjetno poboljšana završna obrada te općenito trend prilagodbe zahtjevnim europskim kupcima. 7“ ekran osjetljiv na dodir dominira središnjom konzolom, dok se ispred vozača nalazi još jedan manjih dimenzija od 4.2“ koji služi za pokazivanje parametara vožnje. Unaprijeđen je i infotainment sustav koji sad nosi ime Toyota Touch 2, a kojeg krasi jednostavnije rukovanje te brži rad, a ako odaberete i navigaciju onda imate Toyota Touch 2 s Go.
U vožnji se vidi da je Toyota poradila i na izolaciji buke s ceste i motornog prostora te udobnosti vožnje smanjenjem vibracija koje se prenose u kabinu. Vjetrobran i stražnje staklo spojeni su na novi način s karoserijom čime je dodatno povećana udobnost i smanjena buka. Na bogatije opremljenim verzijama mogu se dobiti Bi-Beam LED svjetla sprijeda, dok su u osnovnim modelima dostupna halogena svjetla. Straga su u svakom slučaju uvijek velika LED svjetla.
Motori u ponudi su ostali isti. Radi se o 1,33-litrenom Dual VVT-i benzincu od 99 KS, koji dolazi sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem. Sljedeći u ponudi je 1,6litreni Valvematic, a njegovih 132 KS mogu se prenositi na podlogu ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva ili Multidrive S CVT mjenjačem. Na kraju, ali ne i posljednji je poznati 1,4 litreni dizelaš D-4D tehnologije i 90 KS. Sa Start&Stop sustavom te šeststupanjskim ručnim mjenjačem prosječna deklarirana potrošnja iznosi svega 3,8 litara uz 99 g/km CO2.
U ponudi su četiri varijante opreme u kojima će svatko pronaći nešto za sebe, dok se cijene kreću od 123.900 kn za osnovni 1.33 Terra pa do 193.900 kn za 1.6 s Multidrive S mjenjačem i opremom Sol. Bestseller bi trebao biti dizelaš s Luna opremom koji košta 151.900 kn. Za one brze, u ponudi je trenutno i varijanta Cool s popustom od 7.000 kn pa tako osnovni benzinski model koji košta 123.900 kn možete dobiti za svega 116.900, a navedeni dizelski model za čak 12.000 kn manje, odnosno 139.900 kn.