Hyundai nogometno nasljeđe
Foto/Video: Hyundai
Hyundai, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji i ponosni službeni partner Svjetskog prvenstva u Rusiji™, sa zadovoljstvom najavljuje nagradni natječaj Hyundai nogometno nasljeđe.
Legendarne nogometne zvijezde Thierry Henry, Lukas Podolski i Cafu pojavljuju se u nizu viralnih videa kojima pozivaju obožavatelje da se pridruže natječaju Hyundai nogometno nasljeđe. Ovi videozapisi prikazuju prošlost navijanja, dok su igrači još uvijek bili aktivni u svojim nacionalnim momčadima.
Izuzetno smo uzbuđeni pozvati nogometne obožavatelje iz cijeloga svijeta da sudjeluju u ovom posebnom natjecanju i imaju priliku biti naši gosti na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji 2018.™, rekao je Minsoo Kim, potpredsjednik odjela marketinga Hyundai Motor Company. Kao službeni automobilski partner FIFA Svjetskog prvenstva™, posvećeni smo podršci i unapređenju razvoja svjetskog nogometa pružajući obožavateljima jedinstven i ugodan doživljaj kao što je ovaj, na isti način na koji se obvezujemo brinuti za naše klijente.
Nogometni obožavatelji imaju jedinstvenu priliku prisustvovati najdragocjenijoj nogometnoj utakmici na svijetu, finalu Svjetskog prvenstva u Rusij™. Moguće je prijaviti se putem objavljivanja svojih priča o nasljeđu Svjetskog prvenstva s hashtagovima (#myfootballheritage) na društvenim mrežama ili na stranici worldcup.hyundai.com/hr/ do 13. svibnja. 2018. godine.
Nadalje, u suradnji s FIFA Svjetskim nogometnim muzejom, u Hyundai Motor studiju u Moskvi, bit će instaliran program koji će prikazivati najbolja svjetska nogometna nasljeđa za vrijeme trajanja Svjetskog prvenstva.
Hyundai je još 1999. godine započeo suradnju s FIFA-om i nastavit će biti jedan od glavnih sponzora FIFA-e kao službeni automobilski partner do 2022. godine.