Mitsubishi Outlander PHEV MY2019

Foto: Mitsubishi

Novi Mitsubishi Outlander PHEV modelske godine 2019, ostvario je izvanrednu emisiju CO2 od 46 g /km i to u novom „stvarnom svijetu“ WLTP testiranja potrošnje goriva i emisije ispušnih plinova.

Mitsubishi Outlander PHEV 2019 je jedan od prvih plug-in hibridnih automobila službeno ocijenjenih po novom, daleko rigoroznijem WLTP testu potrošnje goriva i emisija CO2 bliskim realnim uvjetima. Inovativni SUV, opsežno dotjeran za modelsku godinu 2019., ostvario je emisiju od samo 46g / km[i] i maksimalni EV doseg od 45 km. To znači da će u Hrvatskoj biti opterećen rekordno niskim PPMV-om u kategoriji od oko 7.000 kn, što će ga, čak i bez državnih poticaja učiniti opasnim rivalom dizelskim konkurentima.

Mnogi konkurentni plug-in hibridni modeli više neće biti klasificirani kao vozila ultra-niske emisije nakon WLTP testova, a za neke nije isključeno i povlačenje s tržišta.

Outlander PHEV MY19 postiže impresivnu učinkovitost kao rezultat opsežnih zahvata radi kojih nudi iznimna svojstva i užitak u vožnji. Novi 2,4-litreni benzinski motor uz podršku MIVEC varijabilnog sustava upravljanja radom ventila za glatko prebacivanje iz Otto u Atkinsonov ciklusa rada, ovisno o režimu vožnje. Uz to ostvaruje i veću snagu u odnosu na prethodnika (99 kW prema 89 kW) te veći okretni moment u širem rasponu broja okretaja (211 Nm prema 190 Nm).

Električni pogon također je poboljšan pa stražnji elektromotor sada daje 70kW maksimalne snage (prednji 60kW), a izlazna snaga pogonske baterije je povećana 10% uz veći kapacitet od 13,8kWh. Maksimalna snaga sustava sada iznosi čak 175 kW (238 KS).

Osim pogonskog sklopa, novi Mitsubishi Outlander PHEV poboljšan je i na drugim područjima: ovjes je nanovo podešen za veću udobnost u gradu na niskim brzinama, dok novi „Sport mode“ donosi brži odaziv na gas i još više trakcije preko sustava Super All-Wheel Control. Volan je direktniji i daje bolji osjećaj za podlogu, a povećani su i prednji diskovi radi unaprjeđenja kočenja. Tu je i novi „Snow mode“ za vožnju na vrlo klizavim površinama.

Novi Mitsubishi Outlander PHEV je također i profinjeniji, prednja sjedala su udobnija, novi su instrumenti i prekidači, dodani su kanali za ventilaciju na stražnjoj klupi, više je USB priključaka i novi su dekorativni elementi. Izmjene prednjeg dijela uključuju redizajniranu masku hladnjaka, prednji odbojnik i svjetlosne elemente koji osobito naglašavaju razliku između novog i starijeg modela. Stražnji dio je dotjeran novim odbojnikom i velikim krovnim spojlerom. Točka na „i“ su novi 18“ naplatci.

Novi Mitsubishi Outlander PHEV MY19 dostupan je od rujna po cijeni od 307.000 kn za izvedbu Intense i 365.000 kn za Premium.

[i] NEDC temeljena emisija iznosi 40 g / km