Isuzu D-Max SpaceCab LS 2.5
Nemamo često priliku isprobati neki pick-up. Kod nas se ovakva vozila uglavnom koriste za gradilišta, prijevoz radnika i materijala, ili pak za lov, uz uvjet da si ih možete priuštiti jer je za te potrebe dovoljna i Lada Niva od par stotina eura.
No, ako vam treba moćno i pouzdano vozilo za sve namjene, onda izbor i nije tako velik, a prevladavaju uglavnom japanski proizvođači. I dok Toyota, Mazda i Mitusbishi žive prvenstveno od svojih osobnih vozila, Isuzu se specijalizirao upravo za 4×4 program. Novi D-Max svakako je jedan od najboljih primjera pick-upa koji se može koristiti za rad, ali i za svakodnevno korištenje. Najvažnije je to što na SpaceCab verziju kakvu smo imali na testu nema trošarine, a PDV se može odbiti pa će ga sigurno kupovati obrtnici i tvrtke kojima će to puno značiti za njihovo poslovanje.
Moderan izgled i najaerodinamičnija karoserija u klasi svakako su aduti novog Isuzua, no ne treba zaboraviti ni motor. 2,5-litreni bi-turbodizel od 163 KS prilično je glasan, no šestbrzinski ručni mjenjač, s izuzetno dugim prijenosom u „šestoj“, služi kao overdrive i njime možete ugodno krstariti autocestom uz iznenađujuće malo buke s podloge obzirom na dimenzije guma. Pri 130 km/h razina buke je u rangu osobnih automobila, dok pri 180 (da, to je najveća brzina i dostiže je bez problema) možete najnormalnije razgovarati u kabini. Da je barem hod ručice malo kraći ne bi imali onaj kamionski osjećaj pri vožnji. Iskoristiva snaga motora (400 Nm) dostupna je od 1500-3500 okretaja i u tom režimu D-Max je zaista brz. Volan je dosta nedirektan i servo ojačanje je jako izraženo pa treba malo vremena da se priviknete na gabarite i način na koji se vozi. Upravljivosti velike karoserije svakako pridonosi prednji ovjes s dvostrukim ramenima kao kod dobrih osobnih vozila, dok su na stražnjoj osovini za amortizaciju zadužene lisnate opruge. Stoga, kada je prazan skakuće po neravninama kao i svaki drugi pick-up, a tek kada ga natovarite dolazi na svoje.
Duga karoserija, snažan motor i lagan stražnji kraj s krutom osovinom recept su za proklizavanje pa je tu elektronski traction control i ESP koji će vas spriječiti u takvoj nakani. Treba pohvaliti nisku potrošnju u gradu koja je manje od 9 litara, što je svakako respektabilan rezultat.
Kako se radi prvenstveno o utilitarnom vozilu, ne očekujte posebno rafiniran interijer, no dizajn je ipak moderan i oku ugodan, dok su materijali izdržljivi na svakodnevne zadatke koji se pred njih budu stavljali. Da je Isuzu siguran u kvalitetu D-Maxa govori i garancija koja može biti 5 godina ili 150.000 km. Obzirom na cijenu od 171.920 kn bez PDV-a, za bolju LS opremu i kvalitete koje nudi D-Max riječ je o vozilu koje je zasluženo ovjenčano brojnim nagradama u svojoj kategoriji.
Za Robusna izrada, snažan i vrlo štedljiv motor, prostran, velika nosivost
Protiv Dosta glasan motor, skakutava vožnja kad je prazan, neki konkurenti su bolji izvan asfalta