Infiniti Q50 i Project Black S
Foto: Infiniti
Na Ženevskom salonu svjetsku je premijeru na Infinitijevom štandu doživio novi Q50. Osim novog izgleda izvana i iznutra, Q50 dobio je i nove tehnologije koje pomažu vozaču.
Poboljšana sportska limuzina zadržala je elegantan izgled i atletske proporcije, a istovremeno utvrđuje lakše međusobno razlikovanje Infiniti modela, uključujući i sportsku izvedbu Red Sport 400. Upravo kroz tu sportsku liniju Infinitijevi dizajneri stvorili su model u skladu s Designed-to-Perform filozofijom.
Promjene u interijeru miješaju umješnost izrade s inovativnošću. Prošivi i uporaba autentičnih materijala dodatno podižu izgled i dojam interijera u novom Q50. Inifinitijev InTouch Services donose budućnost povezivosti, dok dodatak sjedala s potporom za kralježnicu jamče udoban smještaj za vrijeme vožnje bez obzira koliko ona trajala.
Inovativne tehnologije pomažu i vozaču naslućujući kako će vožnja izgledati u bliskoj budućnosti. Q50 je prvi Infiniti koji koristi ProPILOT sustav, što je naziv za kombinaciju sustava za potporu vozača. To je platforma na kojoj će se bazirati sve buduće verzije sustava autonomne vožnje kod Inifinitija.
U skladu s imidžom Infinitija su i motori koji pokreću Q50 pa tako u njemu možemo naći i sjajan trolitreni V6 twin-turbo motor iz nove i ekskluzivne serije VR motora koja je ušla u top deset motora po Wardovoj 10 Best Engine listi.
Kao Infinitijev bestseler, Q50 je od svoje premijere 2013. prodan u skoro 210.000 primjeraka. S ukupnim porastom prodaje u 2016. od 7%, Infiniti je ostvario prodajni rekord, a obzirom da trećina od te brojke otpada na Q50, jasno je koliko je to važan model za Infiniti. Novi Q50 dolazi u prodaju na jesen.
Infiniti i Renault Sport Formula 1 udružuju snage u stvaranju Project Black S linije modela
Project Black S istražuje potencijal za proizvodnju nove linije Infiniti vozila visokih performansi
Radikalna izvedba Q60 coupea nagoviješta na pogonski sustav nalik onima u Formuli 1 inspiriran sustavom za skupljanje i čuvanje kinetičke energije (ERS). Zahvaljujući tom pristupu kakav gledamo već nekoliko godina u F1, i Infinitijevi modeli „skupljali“ bi energiju koja se razvija pri kočenju i „pospremali“ je za situacije kada je potrebna maksimalna snaga i trenutno ubrzanje bez ikakve zadrške.
Rezultat toga je ubrzanje koje nema nikakvog kašnjenja, odnosno turbo-rupa je time potpuno eliminirana. Inspiriran dual-hybrid tehnologijom koju gledamo već nekoliko godina u F1, Infiniti je u suradnji s Renault Sport F1 ekipom naumio taj dio automobilske tehnologije učiniti dostupnim i svojim kupcima. Istovremeno, izdašna uporaba karbonskih vlakana poboljšava aerodinamička svojstva, smanjuje težinu i poboljšava hlađenje motora i kočnica.
Novi modeli koji bi trebali nositi ime Project Black S trebali bi označavati ultimativnu izvedbu Infinitijevih modela koji nude maksimalne performanse i dinamičke sposobnosti kakve nalazimo u najelitnijim modelima pojedinih proizvođača sportskih automobila. Infiniti vjeruje da postoji niša kupaca koja želi upravo takva vozila koja će bitno izdignuti postojeće ionako sportski orijentirane modele na razinu kakva se očekuje od top modela.
Bitno veća snaga i okretni moment iz inovativnih pogonskih strojeva, potpuno novi ili značajno unaprijeđeni ovjesi te jedinstveni dizajnerski elementi značajke su te nove obitelji unutar Infiniti portfelja. Predstavljanje koncepta Q60 u Ženevi zamišljeno je kao testiranje stručne publike, ali i javnosti na pojavu takvih ultimativnih modela iz Infinitija.