Hyundai i20

Preokret u filozofiji započet s novim i10 koji je niotkuda zasjeo na sam vrh po kvaliteti, i u direktnom srazu nadmašio sve konkurente u svojoj klasi, Hyundai nastavlja s novim i20.

Provjereni recept bitno više kvalitete materijala i same izrade primijenjen je i u većem bratu, i to se vidi već na prvi pogled, a vožnja samo potvrđuje taj dojam. Razvijan je u Europi, prvenstveno za najzahtjevnije tržište Starog kontinenta pa su glavne smjernice bile čist dizajn, visoka tehnologija za povećanu udobnost i ne manje važna prostranost u kabini. U usporedbi s prethodnikom, nova je generacija narasla u svim smjerovima osim u visinu koja je smanjena pa je tako dobiven širok auto niske siluete koji djeluje moćno i stabilno. Aerodinamika je također profitirala pa je tako sada koeficijent otpora zraka svega 0.30 Cd (prošli i20 imao je 0.32). Povećanjem međuosovinskog razmaka dobivena je komotnija kabina, posebno za putnike straga, a nuspojava ove promjene je i još bolje držanje smjera pri visokim brzinama na autocesti. Ipak, ono što najviše impresionira kod novog i20 je izgled i osjećaj u kabini.

Dok je statičan, možete se diviti kvaliteti izrade i zaista ugodnom okolišu u kojem se nalazite, a kad se vozite, uživat ćete u tišini i dojmu limuzinske vožnje koju pruža novi i20. Uz to, i20 nudi najveći izbor boja interijera na tržištu te mogućnost presvlaka (četiri varijante boja, usklađene s ostatkom armatura u kabini) od tkanine ili kože (crna, s kontrastnim prošivom). S devet boja karoserije i ovakvim mogućnostima personalizacije, i20 se zaista udaljava od nekadašnje konzervativnosti po pitanju boja i individualizacije koju europski kupac toliko želi.

Da ne bi sve bila šminka, i20 nudi i veću praktičnost i upotrebljivost. Sjedeći prostor je najveći u klasi, a i prtljažnik od 326 litara je također izniman. Ako preklopite stražnje naslone, kapacitet će se povećati do punih 1042 litre. Za lagan utovar vaših potrepština sam prtljažnik nije dovoljan već je važno imati i dobar pristup, a s otvorom većim od metra to postaje lagan zadatak.

U ponudi su tri benzinska i dva dizelska motora. 1,4 -litreni benzinac je potpuno novorazvijen (Gamma, od 100 KS) dok su druga dva (Kappa 1.25 od 75 i 84 KS) temeljito dorađeni znanci iz prošlog i20, tako da sada svi zadovoljavaju Euro 6 norme CO2. Kasnije bi trebao doći i potpuno novi 1.0 litreni T-GDI turbo benzinac koji će sigurno biti prava zvijezda u i20 i nadoknaditi zaostatak atmosferaca u temperamentu. Za ljubitelje dizela, tu su superštedljivi 1,1-litreni U-II od 75 KS, i 1,4-litreni od 90 KS. Oba dolaze sa šeststupanjskim ručnim mjenjačima.

Sve navedeno dokaz je da se Hyundai prometnuo u pravog igrača u nižim kategorijama i da će eminentna imena imati razloga za brigu s novim i20. S cijenama koje kreću od 79.990 kn za početni 1.2 benzinac i opremu iStart, a završavaju sa 119.990 kn za 1.4 dizel od 90 KS i opremu iThink, i20 pokriva skoro sve potrebe jedinog vozila prosječne hrvatske obitelji.