Honda CR-V stiže 2017.

Foto: Honda

Honda je nedavno skinula pokrov s nove, 5. generacije CR-V-a. Auto je to koji je započeo cijelu SUV-maniju diljem svijeta i najprodavaniji je SUV u Americi u zadnjih 20 godina.

I kod nas je CR-V oduvijek bilježio odlične rezultate pa ne treba sumnjati ni u uspjeh novog modela. Kompletno redizajniran i nanovo osmišljen, novi CR-V karakteriziraju odvažan izgled, novi turbo motori i luksuzan interijer koji će u kombinaciji s brojnim tehnološkim novitetima novom CR-V-u zagarantirati da ostane mjera cijele klase. Novi CR-V podiže ljestvicu u svakom pogledu, boljim performansama, većom prostranošću, premium sadržajima, štedljivijim motorima i  još boljom vrijednošću za uložen novac – riječi su to Jeffa Conrada, potpredsjednika i glavnog direktora Honda Division.

honda_cr-v_2017_3

Odvažan izgled

Dizajn novog CR-V-a hrabro kreće u novom smjeru agresivnim stavom koji posebno naglašava prednji dio agresivnim svjetlima koja okružuju LED diode dnevnih svjetala u obliku krila te široki i mišićavi branik. Dugački poklopac motora, veći međuosovinski razmak te kratki prevjes straga s dvostrukom ispušnom cijevi daju CR-V-u markantan, ali i sofisticiran izgled iz svih kutova. U kabini bi prostranost trebala biti najbolja u klasi, posebno što se tiče putnika straga, ali i materijali te završna obrada pokazat će da Honda misli ozbiljno kada govori o premium osjećaju. Ekran od sedam inča središnje je mjesto na konzoli oko kojeg se sve događa, a za razliku od dosadašnjih pokušaja s Android sučeljem, ovaj put Honda će ponuditi i okretni birač koji bi trebao pomoći u jednostavnosti upravljanja infotainment sustavom. U opciji je i navigacija razvijana s Garminom, no uz Android Auto i Apple CarPlay ne vjerujemo da će mnogi imati potrebu za njom.

honda_cr-v_2017_2

Novi motori

Kao što smo spominjali kada smo govorili o novom Civicu, tako će i u CR-V-u djelovati isključivo turbo motori. Glavni novitet je svakako 1,5-litreni benzinac s direktnim ubrizgavanjem koji će razvijati 190 KS. Po dobrom Hondinom običaju, moći će se dobiti u varijanti sa sjajnim šestbrzinskim ručnim ili automatskim mjenjačem. Početni model će najvjerojatnije pokretati jednolitreni turbo motor kakav će biti i u Civicu. Kod dizela su stvari više manje poznate: 1,6-litreni dizelaš znan iz dosadašnjeg CR-V-a radit će i dalje, vjerojatno malo jači od dosadašnjih 120 KS u početnoj i sa 160 ili nešto više KS u jačoj bi-turbo izvedbi. Jači model dolazit će, nadamo se, s 9-brzinskim automatikom kao bi omogućio maksimalnu uštedu goriva uz odlične performanse, a ne kao za američko tržište s CVT-om. Da bi vožnja bila što sličnija Hondinoj filozofiji unaprijeđeni su amortizeri, ali i stabilizatori koji kontroliraju naginjanje karoserije. Pogon će biti na prednje ili sva četiri kotača kao i do sada, a ne treba isključiti ni eventualnu hibridnu izvedbu malo kasnije.

honda_cr-v_2017_1

Iduća će godina za Hondu opet biti vrlo važna, a posebno kod nas jer nam stižu novi CR-V i Civic, o kojem će uskoro biti više riječi i na ovim stranicama. Ako spadate u ljubitelje marke, pozorno pratite našu stranicu i sve ćete doznati među prvima.