Golf GTI Clubsport S poboljšao vlastiti rekord Nürburgringa
Ako pažljivije pratite događanja na svjetskoj sceni jurilica (hot hatcheva), onda znate da je prije ljeta rekord držala Honda Civic Type R.
Za 40. rođendan svoje ikone – Golfa GTi, umjesto standardnog naziva Edition 40 koji smo svi očekivali, nastao je Clubsport koji ste mogli vidjeti i na Auto Showu u Zagrebu. 310 KS i prednji pogon učinili su od Volkswagen Golfa ultimativnu jurilicu, koja se stvarno mogla uhvatiti u koštac s razularenim konkurentima koji su debelo premašili snagu od 300 KS. Pa ipak, da bi na Nordschleifeu osigurali primat, u VW-u su napravili još ekstremniju verziju – Clubsport S. Motor su pojačali na 310 KS, a karoseriju olakšali koliko je to bilo moguće (između ostalog, izbacili su stražnju klupu).
Prvo vrijeme koje su postigli prije ljeta, bilo je 7:49.21, i time je Honda srušena s trona za kojih sekundu i pol. No, očito su u VW-u znali da se to može još poboljšati pa su nedavno pokušali ponovno, i ovaj put skinuli dvije sekunde od prijašnjeg vremena pa su zaokružili stari dvorac Nürburg za 7:47.19. Za volanom je bio VW-ov testni vozač Benny Leuchter, a jedina modifikacija u odnosu na serijski Clubsport S je bila ugradnja zaštitnog kaveza u kabinu. Obzirom da je to bilo prije dva mjeseca (26.10), zbog temperature od 8 stupnjeva i idealnih uvjeta za turbo motor bilo je za očekivati poboljšanje rekorda.
Uz ovaj rekord VW je iskoristio priliku i predstavio službeno Clubsport Edition 40 pa ako se ubrajate u hard-core fanove Golfa GTI, ovo je svakako Sveti gral za publiku s Wörtherseea. Ukoliko niste uspjeli ugrabiti jedan od 400 Clubsport S primjeraka, ED 40 je prilično dobra zamjena.
Kako je izgledala rekordna vožnja po Nordschleifeu pogledajte u videu.